Aftellen.. - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Anneke Weide - WaarBenJij.nu Aftellen.. - Reisverslag uit Doornspijk, Nederland van Anneke Weide - WaarBenJij.nu

Aftellen..

Blijf op de hoogte en volg Anneke

24 Januari 2015 | Nederland, Doornspijk

Ja, dan is het maandag eindelijk zo ver! De stage in Zuid-Afrika gaat beginnen. Met 4 andere studenten ga ik naar Malmesbury voor een stage van 5 maanden. Samen met Wianne en Frank ga ik stage lopen bij Elkana Childcare. Alette en Marit gaan stage lopen bij House Andrew Murray.

Het voelt raar om de koffers vol te stoppen met zomerkleren terwijl het hier in Nederland sneeuwt.. Maar hoe meer zin ik krijg in de 35 graden van daar!

Vandaag ben ik nog lekker een dagje met Stefan weggeweest en morgen ga ik nog genieten van de familie om mij heen hier in Nederland. Het begint steeds meer tot me door te dringen dat het afscheid dichterbij komt, en dat daarmee mijn avontuur gaat beginnen! Maandagmiddag om 14 uur vlieg ik richting Londen, en vanaf daar naar Kaapstad waar we dinsdagmorgen landen.
Ik heb er enorm veel zin in en hoop er van te gaan genieten.
Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Zuid-Afrika. :)

In deze reis weet ik dat God met ons meegaat en Hij bij ons is: 'Ik gebied je dus: wees vastberaden en standvastig, laat je door niets weerhouden of ontmoedigen, want waar je ook gaat, de HEER, je God, staat je bij.' (Jozua 1:9)

Tot het volgende verslag, vanuit Zuid-Afrika!

Liefs, Anneke

  • 24 Januari 2015 - 23:34

    Sjoerd Wijma:

    Wow take off is nabij. Ik wens je een fijn weekend en maandag een goede vlucht. Prachtige tijd en zegen wens ik je toe.

  • 28 Januari 2015 - 17:56

    J.Hop:

    Hoi Anneke. Gelukkig weer met beide benen op de grond. Wij wensen je daar heel veel succes, maar eerst nog even genieten van de zon. Heel veel groeten van de Hoge Enk
    O. Jacob en T. Gerrie en Gerlinde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneke

Hallo allemaal! Zoals jullie allemaal wel weten studeer ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening in Zwolle. Na 2 stages in Nederland ga ik nu een heel andere kant op. Ik ga van 26 januari tot 26 juni 5 maanden stage lopen in Zuid-Afrika! :) Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen ervaringen daar. Veel leesplezier! Liefs, Anneke.

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 11943

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 27 Juni 2015

Anneke op stage in Zuid-Afrika!

Landen bezocht: