Anneke op stage in Zuid-Afrika! - Reisverslagen van Anneke van der Weide - WaarBenJij.nu Anneke op stage in Zuid-Afrika! - Reisverslagen van Anneke van der Weide - WaarBenJij.nu

Anneke op stage in Zuid-Afrika!

Hallo allemaal!

Zoals de meeste van jullie wel weten doe ik de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening in Zwolle. Na 2x een stage in Nederland vond ik het tijd om wat meer van de wereld te zien. :) Ik ga van 26 januari tot 26 juni 5 maanden stage lopen in Zuid-Afrika!
Via deze blog ga ik mijn belevenissen en ervaringen met jullie delen!
Veel leesplezier.

Groetjes, Anneke

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2015

Afscheid en thuiskomst

01 Juni 2015

Afscheid komt dichterbij..

01 Mei 2015

Onrust op stage

06 April 2015

Eerste afscheid..

19 Maart 2015

Stage update!
Anneke

Hallo allemaal! Zoals jullie allemaal wel weten studeer ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening in Zwolle. Na 2 stages in Nederland ga ik nu een heel andere kant op. Ik ga van 26 januari tot 26 juni 5 maanden stage lopen in Zuid-Afrika! :) Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen ervaringen daar. Veel leesplezier! Liefs, Anneke.

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11939

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 27 Juni 2015

Anneke op stage in Zuid-Afrika!

Landen bezocht: